Sunday, April 19, 2009

uNtUk sAhAbAt

Aku sngt merindui kawan2ku ari ni. Ntah x tau pasaipa, aku tringat mcm2 kenangan kat sekolah dlu.. huhu sekarang semua kngkawan aku membawa haluan masing2..2 la kehidupan, bertemu dan berpisah adalah adat.

tp aku nk cita pasai sorang kawan aku ni.. km x pernah jumpa (eh pnah sekali kud). Tp yang peliknya, kami leh jadi kawan yg agak baik gak la. Kalau ada masalah pon, aku lebih senang cerita kat dia. Mungkin sebab x jumpa, so aku x da la malu sangat nk share masalah. Nasib baik la dia ni pendengar yang agak baik. Well, nak jadi doc kna la jadi pndengar yg baik.. dah lama gak r kami kawan. Dalam 6 taun cm2.. tp just imagine, 6 taun berkawan, jumpa just sekali. Padahal umah dekat ja pon.tp x kesah r.. dia mmg sahabat aku. Sahabat baik mungkin. Tp x tau la dia anggap aku sahabat baik ke x. hihi.. aku tau dia ada banyak impian dan cita-cita. Aku selalu berdoa Allah akan mempermudahkan urusan dia dan segala yang dia hajatkan menjadi kenyataan. Semoga kami tetap menjadi sahabat..

kepada sahabatku itu..

trima kasih kerana sudi berkawan dgn aku..
trima kasih kerana sudi menjadi pendengar yg baik..
trima kasih atas segala nasihat dan sokongan..
hanya Allah yg dapat balas segalanya..
terima kasih atas segalanya..

kau ada di saat aku sedih..
kau ada di saat aku gembira..
kau x pernah bosan mendengar..
kaulah sahabatku…...

2 comments:

  1. uhuks.. sapa la sahabat 2 kan.. baik btol hati die.. bgus2.. kim salam kat die ye.. ngeh3

    ReplyDelete